Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

woensdag 15 september 2010

Whats in my bag/purse ?

Hoi !
Lisa en ik hebben een 'artikel-verdeling' gemaakt en daardoor zal de site ook regelmatig ge-update worden.
Ook zullen we als we proefwerk weken hebben vooruit schrijven zodat jullie niets hoeven te missen! We hebben super veel inspiratie om te schrijven maarja waar begin je mee ? Ik besloot een 'Whats in my Bag/Purse' artikel te schrijven. Ik vind het persoonlijk ook super leuk om in iemand anders tas te kijken, dus vandaar dat ik dit keer mijn eigen tas inhoud maar eens laat zien.

1.Tissues - Altijd handig om bij je te hebben! zowel voor uitgelopen make-up als voor de verkoudheid.
2. Flesje water - Ik heb meestal wel een flesje water in m'n tas nu is het toevallig vitamin water (yummm! :D)
3. Agenda - die zit gewoon standaard in mn school/handtas.
4. Kauwgum - Handig voor een frisse adem !
5. Pasjes/ID kaart - Die zitten standaard in mn portomonnee
6.Zonnebril - Voor op de fiets tegen vliegjes/pluisjes en natuurlijk de zon.
7. Portomonnee - Als je wilt winkelen heb je geld nodig dus vandaar !
8. Pen - Als ik iets op moet schrijven is het handig om zelf een pen bij de hand te hebben.
9.Telefoon - Om bereikbaar te blijven en om te smsen :)
10. Sleutels - Spreekt voor zich ;)
11. Vloggie - Om dingen onderweg mee om te nemen of om een vlog mee op te nemen.
12. Make-up tasje - Wat zit daar precies in ?;
- Lipgloss : Essence, Action, Vaseline.
- Mascara : Essence.
- Lipstick : M.A.C (verves)
- Spiegeltje


Dit was mijn tas inhoud !
Nou verder is mijn tas gewoon lekker basis zwart met niet al te veel poes pas eraan/erop.

Liefs !

1 opmerking: