Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

vrijdag 10 december 2010

Huisdieren !

heee ,

Ik dacht ik doe vandaag eens wat anders dan make-up & beauty enzo.
Toen had ik dus bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om jullie te laten zien wat voor huisdieren wij hebben.
Daar mee heb ik een filmpje gemaakt.
Ik vind het heel stom , maar van de cavia's van Louise weet ik wel de namen maar ik weet niet wie wie is.
Dus ik ga nog even vragen naar de namen van de cavia's die in dit filmpje te zien zijn.
Ook zie je mijn hond Lola en Louise's kat Fay.
Lees verder om het filmpje te bekijken...





(hij is nog aan het verwerken , de kwaliteit word beter ;)   )


Zoals jullie misschien al zagen in het filmpje is dit bewerkt met het programma iMovie , een heel leuk programma waarmee je filmpjes kan bewerken en maken. Ik heb sinds kort een Macbook waar ik super blij mee ben waar dit op zit , dus misschien ga ik wel vaker dit soort dingen doen , als jullie dat leuk vinden.
Edit: Ik heb 1 kat Fay en 1 cavia Ollie, mijn Cavia aagje is helaas afgelopen herfst vakantie overleden.
 
Dus wat vinden jullie van dit soort dingen , die een beetje meer over ons leven gaan?

xoxo , Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten