Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

woensdag 16 februari 2011

LA Colors - "Soiree" Swatches

Hello !

Een paar weken geleden heb ik een bestelling ontvangen en daar zat dit palletje bij.
Vandaag ga ik jullie de swatches laten zien , dus geen uitgebreide review maar gewoon de swatches en hoe het palletje eruit ziet.

Ik heb expres deze kleuren besteld omdat ik het wel leuk vond om een keer wat apartere kleuren te proberen.
Ik bestelde dit palletje op boozyshop.nl voor 3,60 voor die prijs verwachtte ik er niet zo veel van maar ik probeerde het toch , en het is me heel erg meegevallen , ik vind de pigmentatie echt super !


De verpakking is verder gewoon simpel en er zit een applicator met twee kanten bij.
Wat wel jammer is de kleuren in de pans korrelen een beetje als je ze hebt gebruikt dat zie je wel op de foto , de kleur oogschaduw blijft wel gewoon het zelfde dat is dan wel weer fijn.

Nou , op naar de swatches !  (even wat grotere foto's zodat de swatches goed te zien zijn)


Ik vind de kleurtjes ook heel leuk voor een feestje ofzo , niet echt voor naar school maargoed.
Ik heb gisteren een look geprobeerd te maken met de zilveren en de blauwe kleuren en heb even snel een webcamshot gemaakt :
het is niet super goed te zien maar ik wou het toch even laten zien ik heb eerst de zilveren kleur gebruikt daarna de lichtblauwe en als laatst de donkerblauwe ook heb ik gewoon zwarte eyeliner en mascara gebruikt.












Wil jij nou ook zo'n palletje bestellen , dan zou ik dat nu doen want ze zijn nu in de aanbieding voor 1,50 per stuk !

Hebben jullie zelf een van de palletjes of een ander product van LA Colors , wat vinden jullie ervan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten