Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

dinsdag 28 september 2010

Favoriete Lipproducten.

Ik heb altijd wel een lekkere lipbalm op of een lipgloss op.
Op de fiets een lipbalm, op school een subtiele lipgloss, en soms een lipstick.
Ik ben er dol op om wat op mn lippen te hebben en kan dus ook niet zonder !
Natuurlijk heb ik ook mijn fave's en die wil ik jullie graag laten zien.

- Vaseline Lip therapy
Deze lipbalm is amazing!
Deze lipbalm is erg fijn, en plakt niet en het verzorgt je lippen ook nog eens !
-Geur : Lekker! zoet en niet zo'n overheersende zoete geur.
-Kleur : Roze en geeft je lippen ook een heel subtiel kleurtje.
-Prijs : Meevaller, deze lipbalm is te koop voor 1.99 bij de drogist.

- Carmex Original/Cherry
De substantie van deze lipbalm is erg dik maar plakt niet en prikkelt toch wat op je lippen.
Deze lipbalm is erg fijn als je erg schrale lippe hebt en werkt daar ook erg goed voor.
Ook gebruik ik deze lipbalm ook wel als moisturiser onder m'n lipsticks.
-Geur : hmm, in eerste instantie kon ik de geur niet thuisbrengen.. maar later kwam ik erachter dat deze geur veel weg heeft van Dettol (desinfecterende zeep)
-Kleur : Het is een doorzichtige dikke substantie maar voelt niet naar aan op je lippen.
-Prijs : Ik heb voor deze lipbalms 3.00 pond betaald in London, maar dat vind ik het zeker waard.

- Gerard Binard Lipgloss
Deze lipgloss is roze/koraal kleurig met een lichte goude shimmer erdoor heen. Ik heb deze lipgloss ooit eens gekocht bij Douglas en vind hem erg mooi!
-Geur : Deze lipgloss heeft geen geur.
-Kleur : Roze/Koraal kleurig. De goude shimmertjes zie je echter niet zo super goed op je lippen maar dat het glinstert zie je wel.
-Prijs : Ik heb geen idee hoeveel deze lipgloss me gekost heeft, maar ik geloof iets tussen de 1,50/2,00 euro.

- M.A.C lipstick Verves
Deze lipstick is tot nu toe het duurste uit mijn lipstash en ook zeker een van m'n favoriete. Ik draag hem niet zo heel vaak naar school, maar heb hem wel regelmatig op.
-Geur : Erg lekker, ik vind het zo lekker als lipsticks lekker ruiken, en daar is deze lipstick een goed voorbeeld van. Deze geur heeft wel wat van Vanille weg.
-Kleur : Diep rood.
Prijs : De meeste van jullie weten dat M.A.C wel wat kost, en deze lipstick heeft mij bijvoorbeeld 18,00 gekost.

- The little red tin Strawberry
Deze lekkere lipbalm heb ik meestal voor het slapengaan op omdat deze geen kleur heeft en vrij snel intrekt.-Geur : STRAWBERRIES ! <3
Kleur : Geen.
Prijs : Ik heb deze lipbalm voor 1,50 pond gekocht in London.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten