Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

zaterdag 2 oktober 2010

essence lipsticks + swatches.

Hoi !
Vandaag weer een lipstick artikel van mij , namelijk over mijn lipsticks van essence.
Ik vind het hele fijne lipsticks en ze zijn heel goedkoop dus dat is helemaal leuk , ik heb er 1 euro per stuk voor betaald omdat ze nu een andere verpakking hebben dus ze zijn nu gewoon weer 2 euro per stuk.
De kleuren die ik heb zijn ; Frosted , Kiss You & Glam Girl.
Frosted is een hele licht roze kleur , Kiss You is gewoon roze maar niet té & Glam Girl is donker roze en iets opvallender dus meer voor een feestje.



frosted , kiss you , glam girl.
 
Ze ruiken heel zoet wel lekker , maar de geur is wel heel erg aanwezig alleen als je ze op je lippen hebt ruik je dat niet echt meer.



Lipswatches volgen nog !
Hebben jullie zelf ook essence lipsticks?
xoxo , Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten