Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

donderdag 23 september 2010

i love... lipbalm.

Haai !
Vandaag van mij een artikel over mijn i love... lipbalms en ook een beetje over het merk i love... cosmetics.
Het is een superleuk merk en in Nederland te koop bij Douglas. Je hebt allerlei verschillende dingen zoals ; bodybutter , showergel , badschuim en lipbalm. Als je wil weten welke smaken/geuren er allemaal zijn dat kan je zien op hun website : http://www.ilovecosmetics.eu/ .
Nu over mijn lipbalms  , ik heb er drie in ; i love... strawberries & milkshake , i love... lemons & limes , i love... mango & papaya.
Ze ruiken echt superlekker naar aarbeien ijs , een beetje naar sprite & de laatste ruikt echt naar mango.
Er zit 15ml in dus dat is best wel veel & ze kosten 3,50 p.s.
Ik zag het in onze Douglas niet meteen het stond een beetje in een hoekje , dus als je het wil hebben moet wel goed kijken , de prijzen van de andere dingen weet ik niet maar heel duur is het niet.
Hebben jullie zelf iets van dit merk & wat dan?

Mijn i love... lipbalms.
open.


Liefs , Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten