Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

donderdag 23 september 2010

Therme - Anti-transpirant stick

Heee !
Ik heb geloof ik ei-nde-lijk een werkende deo gevonden!
Na verschillende merken te hebben geprobeerd zoals ; Vogue, Fa, Rexona, Odorex ben ik toch bij Therme uitgekomen. Ik krijg van heel veel deo's irritatie of juist heel veel zweet plekken.

Deze anti-transpirantie stick zoals ik eigenlijk moet zeggen is door medici samen gesteld.
Er zitten geen conserveerdmiddelen in, geen alcohol, kleurstof, farnesol (Farnesol is een kleurloze vloeistof met een bloemengeur, die een antibacteriĆ«le werking heeft die vaak in cosmetica toegepast wordt)
en Aliminium Chlorohydrate in.

Deze deodorant is te koop bij drogisterijen en kost 5,39 (kan per winkel verschillen)
+ punten :
- Doet wat een deodorant moet doen.
- Plakt niet.
- Klein (en dus makkelijk mee te nemen)
- Heeft een frisse geur.

- punten :
- De prijs (5,39 voor een deo die echt werkt heb ik het wel over!)










Liefssss !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten