Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

maandag 20 september 2010

Review Goldwell Luxury Affair.

Hee !
Ik mocht gister een haar product uitkiezen in mijn moeders kapsalon.
Ze verkopen het merk "Goldwell" & ik heb voor een soort van lotion gekozen , genaamd "Luxury Affair" speciaal voor gekleurd haar.
Wat doet het ? Op de verpakking staat dat je er een mooie kleur door krijgt en een soepele controle.
Hoe gebruik je het ? Verdeel het door je handdoekdroge haar en ga het daarna fohnen. Dan krijg je een mooie glans , is je haar dus soepel waardoor het beter gaat zitten.
Het is trouwens een alcoholvrij product.
Nou dat vond ik wel wat omdat mijn haar de laatste tijd een beetje pluizig was en mn pony echt nergens naar zat.
Dus ik ging het proberen na het douchen een beetje in mijn haar gedaan helemaal geborsteld en niet gefohnt maar gewoon op laten drogen.
Ik vind het wel heel fijn spul en ik had het idee dat mn pony gelijk veel beter zat maar dat kan natuurlijk ook toeval zijn.
De prijs weet ik niet zou ik even aan mn moeder vragen dat horen jullie dan nog wel , alleen verkrijgbaar bij een goldwell kapper.
De substantie.



















Het zit in een pompflesje.










Nadat ik het had gebruikt.
(let niet op mijn hoofd ik was moe gaat om het haar.)
Als jullie meer over haarproducten willen lezen , hoor ik graag over wat voor soort product want we hebben wel veel en dat kan ik dan wel voor jullie reviewen.
Hebben jullie zelf dingen van Goldwell? & Wat vinden jullie van mijn haar geworden?
xoxo , Lisa.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten