Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

vrijdag 17 december 2010

Beauty aankopen van deze week.

Hey !

Vandaag laat ik jullie de 5 beauty dingen zien die ik deze week heb gekocht.

Lees verder .

















Ik heb deze week 5 dingen gekocht :

-Playboy deodorant "Play it... sexy".
-Essence "clear & matt" foundation.
-Catrice "Mineral Compact Powder".
-Catrice "All Round Concealer".
-Essence "Kajal Pencil" , in white.

-Playboy - Play it... Sexy.
Een vriendin van mij had deze ook , en ze had ook een geurtje die vond ik super lekker ruiken dus ik dacht ik koop die deo ook gewoon. Ik vind de verpakking er heel leuk uit zien met dat roze en die barok stijl , tja het playboy logo ach hij ruikt lekker he ;).  Je hebt er drie soorten van ; sexy , spicy & lovely.
deo = 3, 50
parfum = 9, 90
@ het kruidvat.

Essence clear & matt foundation.
Goedkope en fijne foundation die ik al eerder had , van de hema had ik er een die ik eigenlijk fijner vind maar ik had geen tijd om naar het centrum te fietsen maar deze vind ik ook prima.
3, 50 @ het kruidvat.

Catrice mineral compact powder.
Fijne matterende poeder die ik ook al eerder had en gewoon heel fijn vind werken voor een lage budgetprijs van ook 3, 50 @ het kruidvat.

Catrice all round concealer.
Dit is echt mijn favoriete concealer ik heb ook al heel wat doosjes leeg gemaakt zoals ik ook wel vertel in mijn vorige artikel. Mijn basics waren op dus die moest ik gewoon weer hebben maar dat is verder niet zo interessant voor jullie maar er komen nog wel reviews over de producten.
2 , 80 @ het kruidvat.

Essence white kajal pencil.
Ik had ergens gehoord/gelezen dat je van wit oogpotlood een wakkerdere look zou krijgen , dus ik dacht dat neem ik eens mee om te proberen.
Toen ik het had geprobeerd vond ik het er een beetje raar uitzien misschien ook omdat ik alleen zwart gewend ben maarja , ik ga daar nog wel even mee oefenen als jullie misschien een goede tip hebben ik hoor het graag ! ik maak er waarschijnlijk binnenkort nog wel een artikel over.
hij was 0,99 cent @ het kruidvat.
dus voor die prijs vond ik het niet zo erg dat het niet zo mooi was , maar misschien dat ik nog een betere manier vind.

-nou dit waren mijn aankopen deze week , wat vinden jullie ervan ?




Louise had het al gezegd maar ik wou het toch nog even persoonlijk doen ;

Hele fijne kerstdagen & een gelukkig nieuwjaar !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten