Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

zondag 5 december 2010

Everyday make-up bag !


Het is roze, het is cute, het is mijn Make-up bag !
Ik ben ontzettend blij met dit roze toillettasje.
Ik heb dit toillettasje gekocht bij H&M.
Hij kostte €4,95 maar er zat een actie sticker op, en heeft mij dus €2,00 gekost.

In dit tasje heb ik producten zitten die ik iedere dag gebruik. Ik vind het handig om die spulletjes bij elkaar te hebben zodat ik niet iedere ochtend hoef te zoeken. Mijn everyday spulletjes heb ik ook al wel in doosjes, mandjes en bakjes gehad, maar een tasje werkt toch het fijnst. Als er nu bijvoorbeeld iets is, als ik bijvoorbeeld ga logeren, heb ik zo al mijn 'basis'  spulletjes bij elkaar. Alleen mijn foundation + dag creme heb ik hier niet in zitten, omdat ik bang ben dat die gaan lekken, en daar houd ik niet van.



Van binnen ziet het toillettasje er zo uit.
Het heeft 3 vakjes, 2 kleine en een wat groter vakje.
Van vore heeft het toillettasje ook nog 2 handige vakjes.



Ik update het tasje vaak, dus de inhoud is iedere keer weer verschillend.
Ik wil het tasje graag netjes houden, en daarom vind ik het belangrijk dat de spulletjes die er inzitten ook schoon zijn.

Inhoud van het toillettasje:
  • Carmex lip conditioner - Cherry/Original
  • Wimerkruller
  • Speldjes/Knipjes
  • Wattenschijfjes/Staafjes
  • Pincet
  • Een spiegeltje
  • Mascara, eyeliner en een oogpotlood
  • Reinigings melk + lotion
  • Vaseline rosy lips
  • AntibacteriĆ«le handgel
  • Mini deodorant
  • Palletje met nude oogschaduwkleurtjes
  • En een blush + brush.
Ik wens jullie een fijne sinterklaas !

xxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten