Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

zondag 5 december 2010

Beauty cadeautjes Sinterklaas.

Hee ,
Ik heb gisteren pakjesavond gevierd en heel veel gekregen.
Ik wou jullie even de beautydingetjes ervan laten zien.
De rest komt waarschijnlijk morgen in een ander artikel.

2 keer ; lipgloss xxxl shine van Essence in "Rising Star" & "Pure Chic".

2 cupcakes ; "Chocolate Sprinkle" & "Lemon Twister" van "Naughty but Nice" & "Sugar and Spice".

Essence color and go nagellak in "Movie Star".
Essence glossy lipbalm "Berry Sorbet" & "Sparkling Cherry".

The Color Workshop ; palet en lipgloss.



Deodorant & Douchegel van Vogue in ;

"Cats" & "Extravagant".












Mijn eerste konad.

Een beginnersetje van boozyshop.nl

Met ; rood , wit en blauwe nagellak.
Imageplates ; m2 en m3.
En een stempel + schraper.



Dit was het qua beauty als ik niets vergeten ben ik ga het allemaal nog testen dus dan ga ik er waarschijnlijk wel reviews over schrijven.
Hebben jullie leuke sinterklaascadeautjes gekregen of doen jullie aan kerst?
xoxoxo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten