Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

maandag 20 december 2010

High waisted skirts

Heee !
Ik ben vanmiddag in de stad geweest, en heb een aantal leuke spulletjes gekocht, en daar komt deze week nog een shoplog over.
Toen ik bij Vero Moda kwam om iets terug te brengen, zag ik nog een leuke zwarte high waisted skirt hangen. Ik was opslag verliefd, en alles kwam weer boven. Zo'n zelfde rok, heb ik in London laten hangen bij de Primark. Spijt dat ik kreeg ! Pfoe, en nu weer, ik heb hem weer laten hangen. En nu zit het me weer niet lekker. Ik breng morgen een singlet terug die ik toch niet helemaal perfect vind. En dan kan ik het rokje kopen. Alleen, hoe draag je nou zo'n high waist skirt?(hoge taille rok) Nou dat laat ik jullie nu zien!


Zo'n taille rok heeft vooral een 'Classy' uitstraling. En is daarom ook goed te combineren met een blouse.
Als je de look een feestelijk tintje wilt geven, kun je een blouse met ruches gebruiken.











Een strik in de taille is een leuk detail! Vooral als je, je outfit simpel wilt houden, maar er toch wat aan toe wilt voegen. Hier links heb ik 2 voorbeelden, dit zijn 2 rokken waar deze strikken al op zaten. Maar je kunt er natuurlijk ook leuke ceintuur bij kopen met een strik.







De 'hoge taille rok' ziet er vooral leuk uit met een simpele singlet erboven. Je kunt er er bijvoorbeeld een kort vestje over dragen of een ketting die tot iets boven de taille valt.


Aan je voeten kun je bijna wel van alles dragen. Van wedges, flatjes, high heels tot simpele slippertjes. Persoonlijk vind ik het minder mooi als je lange laarzen eronder draagt. Als je met dit weer toch zo'n rok wilt dragen staan korte booties denk ik toch wat stoerder.

Door een panty met een subtiel glittertje te dragen, krijgt je outfit een feestelijk tintje. Maar met dit weer is een maillot toch wat warmer.

Ik hoop dat ik jullie zo wat ideeen op gedaan heb. En ik ga mijn best doen om mijn skirt te scoren morgen!


Edit: Toen ik wat aan het snuffelen was in mijn documenten op de computer kwam ik deze 2 filmpjes tegen, die ik in augustus maakte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten