Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

maandag 20 december 2010

cupcake lipbalm / lipgloss.

Hello ,

Kennen jullie cupcake lipgloss/lipbalm ?
Ik vind ze heel schattig en ze ruiken heel lekker , ik heb er daarom ook vier maar ik wil er zeker nog meer.
Ik heb er drie van het merk “Sugar and Spice” & een van het merk “Naughty but Nice”.

Van “Sugar and Spice” heb ik :
  • Cherry Feast
  • Strawberry Sprinkle
  • Lemon Twister

En van “Naughty but Nice” heb ik :
  • Chocolate Sprinkle
Ik ga even kort over ze allemaal iets vertellen.

Cherry Feast.
Deze heeft een kersen geur , en geeft een beetje rode glans op je lippen af.
Op het cakeje zit een kers en een paar M&M's , de onderkant is blauw.


Strawberry Sprinkle.
Deze ruikt een beetje naar vanille/aardbei , en geeft gewoon een beetje glans af.
Er zit een aardbeitje op , blauwe hagelslag & een roosje , de onderkant is roze.


Lemon Twister.
Deze ruikt naar citroen (vaak staat het al in de naam) , ook gewoon glans.
Hij is wit met een roze bloem erop en de onderkant is licht blauw/groen.


Chocolate Sprinkle.
Deze ruikt heel erg naar chocolade , en weer gewoon glans.
Hij is helemaal bruin met gekleurde spikkels erop.


Ik heb er 2 in Londen gekocht en 2 via internet besteld.
Af en toe zie je ze ook in de winkel liggen maar dan moet je ze meestal wel toevallig tegenkomen.
Bij H&M heb je ze ook maar die zien er wel anders uit.
Je hebt wel een paar webshops die ze verkopen , hier een paar nederlandse webshops die ze verkopen :

Alice & Jo Have Sentials - deze , deze & deze.
Hippe Hebbedingetjes - deze & deze .
Penpal Junkie - deze.
Op deze websites hebben ze ook andere leuke dingen ;)

Hebben jullie ook cupcake lipgloss of andere schattige lipgloss ?
Ik heb zelf ook nog een portemonneetje met lipgloss erin van “Purse those Lips” , die is ook heel leuk.

1 opmerking: