Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

woensdag 8 december 2010

mijn nieuwe tv.

heeei !

ik wou jullie vandaag mijn nieuwe televisie laten zien die ik voor sinterklaas heb gekregen.
hij is van Goldwell wat eigenlijk een haarproducten merk is , in samenwerking met Salora wat wel een televisie merk is. Ik snap niet echt waarom ze bij Goldwell een tv gemaakt hebben maar goed.

Ik weet niet wat de prijs van de tv is & waar hij te koop is weet ik ook niet , ik vind dat een beetje raar om te vragen als het een cadeau is. Dus dit artikel is meer om het te laten zien. Het is een kleine flatscreen en hij heeft een witte kleur.



dit is de tv als hij uit staat.















Beetje donkere foto , maar zo is hij als hij aan staat.




wat vinden jullie ervan?
xoxo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten