Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

dinsdag 7 december 2010

indeling beautykast.

hee !
ik ga jullie vandaag laten zien hoe ik mijn make-up en andere verzorgingsdingen opberg.
ik heb een hemnes kast van de ikea , het is een hele fijne & mooie (vind ik) kast met grote spiegel.
er zitten 2 kleine laadjes bovenop & verder heeft de kast 3 grote laden , nu ga ik met foto's laten zien hoe alles is ingedeeld , een uitgebreid stash artikel/filmpje komt nog.
sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's ik had weinig daglicht.
de kast.



boven op het linker laadje staat een soort vaas met daarin rijst daar staan mijn kwasten in , door de rijst blijven ze rechtop staan.
boven op het rechter laadje staan mijn harajuku lovers parfums , ik vind ze er heel schattig uit zien daarom heb ik ze boven op gezet.
in het linker laadje zitten wattenschijfjes & in het rechter laadje zitten oorbellen , haardingen , ringen en armbanden.
aan de zijkant van de kast het ik een haakje met daaraan mijn kettingen zo raken ze niet in de knoop.
ik hoop dat het goed te zien is maar dit is de eerste grote la.
boven aan links heb ik ; concealer , foundation , poeder , blushes & bronzers.
daarnaast staat een bak met oogschaduw & lipsticks.
daarnaast staat een bakje met nagelverzorging daarin zitten ; basecoat , (matte) topcoat , hardener , french manicure , nagellakremovers , handgel , nagellakdroger (werkt niet) , vijl , magneet (voor essence magnet polish) & mijn konad dingen.
onder links ; lipbalsems & lipscrub van lush.
daarnaast ; mascara , eyeliner , oogpotlood , wenkbrauwpotlood & tweezerman.
rechts in de hoek ; liggen mijn lipsmackers ik heb er 33.
dit is de tweede la.
links staan mijn nagellakjes het zijn er 51.
in rijen ingedeeld ;
-golden rose & konad
-essence
-hema
-catrice
-opi
-nagellak van verschillende merken waar ik er maar 1 van heb.
eromheen staan allemaal douchegels & bodylotions enzo , ook parfum staat er bij.
wattenstaafjes & reinigingsdingen liggen ook in deze la.
rechts zie je ; deo's & haarproducten.
derde la.
de derde la is niet zo interessant maar goed.
linksboven ; wat boekjes van h&m enzo.
daarnaast allemaal verschillende make-up/toilet tasjes.
daar weer naast ligt een bakje met zonnebrillen.
linksonder zie je mijn beautycase van Therme , mijn tasjes & portemonnee , glasreiniger voor de bovenkant van de kast & een pennenbakje met nepnagels erin.

nou zo berg ik het allemaal op , hoe doen jullie dat ?
wat vinden jullie van mijn kast & indeling?
xoxo.




1 opmerking: