Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

woensdag 22 december 2010

nieuwe vans.

Heeei !

Dit artikel gaat over Vans , die schoenen.
Ik heb gisteren nieuwe Vans gekregen en toen dacht ik ; laat ik eens wat over Vans schrijven.
Zelf heb ik nu 5 paar Vans , ( ja ik heb best veel schoenen maar ik ben er ook wel zuinig op ;] ).
Ik draag nu denk ik anderhalf / twee jaar dus ook al voor dat ze een beetje in kwamen , maar ik had toen ook een beetje een andere kledingstijl , maar ik blijf Vans heel leuk vinden.
Ik heb een soort van laarsjes , een paar era's , slip-ons , sk8 hi's & nu heb ik ook een paar vulcanized. Jullie kunnen binnenkort nog een outfit of the day verwachten met deze schoenen.
Lees snel verder !

Ik heb hier een foto van mijn Vans die ik al had (alleen staan de laarsjes er niet op) & een foto van mijn nieuwe Vans.
die ik al had.

mijn nieuwe.
Maar ik ben benieuwd wat jullie van Vans bij meisjes vinden?
Ik vind ze heel leuk , je kan ze met veel dingen combineren gewoon onder een spijkerbroek maar onder een jurkje of rokje met legging.
Ik heb een paar foto's van het Girlscene forum & van de Vans hyves gehaald dus het zijn niet mijn foto's. Maar ze zijn even als voorbeelden hoe je je Vans leuk kan combineren.


Dus wat vinden jullie ervan , vinden jullie ze nog steeds alleen voor skaters & alto's of niet?
Vind je het juist raar dat ze nu door iedereen worden gedragen en dat sommige niet eens weten dat het eigenlijk skateboard schoenen zijn?
Laat je mening weten in een comment.

Ik wou nog even laten weten dat ik van vrijdag t/m maandag een weekend weg ben , en ik schrijf altijd op vrijdag , zondag en maandag een artikel maar ik heb al wat vooruit geschreven en Louise zal dat dan plaatsen zodat jullie niks hoeven te missen.
& ook nog iets leuks we zijn de duizend bezoekers gepasseerd , super bedankt allemaal! :D.
Liefs , Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten