Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

vrijdag 24 december 2010

NOTD #3 - Hema 11.

Vandaag de derde Nail of the Day , deze keer ; Nailpolish nummer 11 van Hema.
Een hele mooie zilveren nagellak , ik had er eigenlijk niet zo veel van verwacht ik dacht ; “O dat is vast gewoon een zilveren nagellak.” Maar ik wou nog zo'n kleur dus ik dacht , die wil ik wel. Meestal zijn dit soort kleuren niet zo dekkend , maar deze was dat eigenlijk wel. Het is een beetje een apartere zilver kleur er zitten heel veel glittertjes in heel mooi. Ik ben er heel blij mee.
Ik ga weer even het lijstje af (ik heb een punt aan het lijstje toegevoegd namelijk inhoud):
Lees snel verder !

-Merk : Hema.
-Kleur : # 11.
-Prijs : Ik heb hem voor 1 euro gekocht maar hij was in de aanbieding.
-Inhoud : 7 milliliter. 
-Waar te koop? : In de Hema filialen.
-Dekkend? : Ja best wel , in 2 laagjes.
-Blijft hij lang zitten? : Bij mij blijft nagellak nooit lang zitten maar deze hield het nog aardig lang uit.
-Shimmer/Glitter? : Ja heel veel kleine glittertjes.
Mat effect/iets anders speciaals? : Nee.

(Sorry voor de velletjes , maarja je krijgt droge handen van dit weer he.)

Nou dit was de derde Nail Of the Day , wat vinden jullie van de kleur ?

fijne kerstavond allemaal ! 
xoxo , 
Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten