Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

zondag 26 december 2010

parfum testertjes.

Ik heb deze week twee parfum testertjes gekregen die ik allebei echt super lekker vind en die wilde ik even met jullie delen.
De twee zijn ; Play van Givenchy & Madame van Jean Paul Gaultier.

Met testertjes of monsters hoe je het wil noemen , is het vaak de vraag of je ze wel lekker vind daarom kan je ze testen maar wat ik wel grappig vind, is dat je ze van iemand krijgt die je helemaal niet kent. Maar toch heb ik er twee die ik heel lekker vind gekregen , nou ja het zal wel toeval zijn.
Lees verder voor meer over deze twee geurtjes...
Het zijn allebei lekker frisse bloemige geurtjes daar hou ik wel van en het zijn ook niet echt geurtjes voor wat oudere vrouwen echt voor de jongere vrouwen / meisjes en dat is ook wel leuk.

De verpakkingen van het parfum zien er allebei superleuk uit vooral die van Givenchy , dat is een soort mp3-speler met fake knopjes erop licht roze en aan de zijkanten zitten kleine diamantjes.
Je hebt hem ook in Play Intense die is paars hoe die ruikt weet ik niet , hij is er ook voor mannen leuk als jij & je vriendje misschien er allebei een nemen ;] .

Die van Jean Paul Gaultier (wat een naam , haha) ziet er ook wel leuk uit.
Hij is van gewoon doorzichtig glas maar naar beneden toe loopt hij over in roze.
En er zit een soort bustier in dat hebben heel veel geuren van dit merk.
Voor de prijzen heb ik gekeken naar de ici paris xl webshop.
Play van Givenchy 30 ml - 44.10
Madame van Jean Paul Gaultier 30 ml -34.20

Het zijn geen goedkope geuren maar ze komen zeker op mijn parfum wishlist net zoals 
"Hugo Boss - XX" .
Ook al is parfum heel erg persoonlijk als je in een parfumerie bent , probeer deze geuren dan zeker even.
Kennen jullie deze geuren , zo ja wat vinden jullie ervan?
Zo nee , zou je ze willen proberen ?

fijne tweede kerstdag liefs , Lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten