Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

zondag 26 december 2010

Review: Matte topcoat catrice !

Hello Ladies!
Zoals jullie missien in mijn het filmpje ''Christmas Presents !'' hebben gezien, heb ik de Matte topcoat van catrice gekregen. Ik heb hem gelijk voor jullie getest. En ik ben onzettend enthousiast!


Lees snel verder voor de test!

Hier boven zie je het flesje. Het flesje zelf voelt ook 'Matte' aan en ziet er verder gewoon simpel uit.
Ik heb dit cadeautje eerder gekregen omdat ik het zelf had uitgezocht in de winkel. Ik had ook de keus tussen de matte topcoat van Essence. Maar ik heb toch voor de coat van catrice gekozen, omdat ik daar nog niet veel over gelezen heb. Wat ook erg handig is, is dat er een stickertje op zit, waarop staat dat hij werkt voor alle kleurtjes nagellak.

Het kwastje is groot genoeg, en strijkt mooi gelijk matig over je nagel heen.
De top is wel fijner vasthouden dan de andere (gekleurde) nagellakjes van Catrice.
Toen ik de nagellak voor het eerst opdeed dag ik nog niet meteen dat het effect. Als je dan even over je nagels blaast zie je dat het ineens matte is. Echt heel appart !


Het resultaat !
Nou zoals je kunt zien chipt de nagelak, dit gebeurde na 2 dagen helaas al en vandaag (de 3e dag) is het helemaal erg. Erg jammer, maar niets aan te doen. Verder kun je dien dat de topcoat je nagels degelijk matte maakt, want op mijn ring vinger heb ik de nagellak zonder matte topcoat aangebracht.

Ik neem het lijstje van Lisa over en ga die even af:
-Merk : Catrice.
-Kleur : Heeft geen kleur.
-Prijs : €1,99.
-Inhoud : 12 milliliter. 
-Waar te koop? : o.a bij Kruidvat.
-Dekkend? : Ja best wel , 1 laagje is voldoene.
-Blijft hij lang zitten? : Op dag 2 begon hij al te chippen.
-Shimmer/Glitter? : Geen.
Mat effect/iets anders speciaals? : Ja hij maakt je glanzende nagellak matte!



3 opmerkingen: