Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

woensdag 29 december 2010

Review : Yves Rocher "Lash Plumping Mascara".

Heeeei !

Ik heb met kerst een aantal cadeautjes gekregen (waar nog een artikels/reviews van komen) , waaronder deze mascara van Yves Rocher waar ik erg tevreden over ben.
Lees snel verder voor een uitgebreide review.


Ik vind dit een hele fijne mascara hij spreidt mijn wimpers goed en is lekker zwart.
Ook loopt deze mascara niet snel uit , dat is altijd een voordeel.

Hij is wel redelijk duur & niet heel makkelijk te verkrijgen.
Hij kost normaal gesproken 17, 50 wat ik heel duur vind voor een mascara maar hij is nu in de aanbieding voor 8 euro dat vind ik hem nog wel waard.

Hij is te koop via de website van Yves Rocher : klik hier voor de website. 
Ook kan je als je lid bent van Yves Rocher kan je hem via een formulier bestellen.
Vraag het eens aan je oma mijn oma & ik weet nog meer oma's zijn er lid van.

De mascara is er in drie kleuren : zwart , blauw & bruin.
Op de website van Yves Rocher staat dit over de mascara :
Mascara voor een open blik: Het speciale volumeborsteltje spreidt de wimperhaartjes; de crèmesamenstelling blijft tot wel 12 uur perfect zitten. Deze volumemascara is ideaal om uw wimpers voller te maken en u een meer open blik te geven. Een mascara die de wimperhaartjes perfect van elkaar scheidt en ze spreidt als een waaier. De wimpers worden gekamd, gedefinieerd en krijgen meer volume.



Het was nog aardig lastig om mooie foto's te maken maar hier een paar ;



zonder mascara.


met mascara.


het borsteltje.


Hebben jullie ervaring met make-up van Yves Rocher?


xoxo , Lisa.

2 opmerkingen: