Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

vrijdag 31 december 2010

Weekendje weg !

Hello !

Als jullie dit lezen zit ik of in de auto of ben ik er al.
Want ik ben vanaf vandaag t/m zondag weg.
Ik ben daar dus ook om oud & nieuw te vieren.
Als je wil weten waar ik heen ga / ben lees dan verder !

Nou ik ben naar Duitsland naar het plaatsje Willingen vlakbij Winterberg.
Daar zijn ook skipistes en daar gaan wij skiƫn en snowboarden.
Ik ga daarheen samen met mn ouders , zusje , vrienden van mn ouders & hun 2 zoontjes.
Ik heb vorig jaar les gehad in Oostenrijk en ik heb les gehad op de borstelbaan dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Ik heb maandag mn eigen snowboard gekregen en die kan ik nu mooi uittesten.
Oud & nieuw zullen we daar dus ook vieren , gewoon gezellig in het huisje met wat vuurwerk.
Wat ze niet weten is dat ik voor iedereen een klein cadeautje heb gekocht dat vond ik wel leuk om te doen.
Als ik terug ben zal ik wel vertellen wat ik heb gekocht.

Dit is mijn eigen snowboard :
boven- en onderkant.

Nog wat plaatjes van Willingen :

Wat jullie ook gaan doen vanavond met oudejaarsavond , ik wens jullie heel veel plezier & alvast een gelukkig nieuwjaar !
Er zal zondag gewoon een artikel van mij verschijnen , een Nail Of the Day met Gosh "Miss Minty".


PS: De camera van Louise is kapot. Dus ze moet nu tijdelijk foto's maken met een mobiele telefoon. De kwaliteit ervan is niet 'geweldig' maar het kan gewoon even niet anders. Sorry voor het ongemak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten