Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

woensdag 15 december 2010

tip voor het catrice all round concealer palette.

hee ,

Ik en volgens mij veel anderen hebben het all round concealer palette van catrice.
Ik vind dit zelf hele fijne concealer , voor een goedkope budget prijs van 2,79 .
Maar het nadeel is dat het best wel snel leeg is nou & als je in een periode wat bruiner bent en daarna weer wat lichter gebruik je vaak niet alle vakjes , dan zijn ze dus allemaal leeg maar heb je er nog een die je nog kan gebruiken. Ik zat zelf met ongeveer 4 paletten met allemaal nog een kleur maar daar heb ik nu een oplossing voor gevonden.

Lees snel verder voor de oplossing !

Nou het eerste wat je doet is ; neem het deel waar de pans in zitten uit het doosje (dus alleen de 5 pans en het plasticje waar ze in zitten) doe dit met al je palettjes die je heb als je er meerdere hebt. Bewaar het doosje (dat je kan openklappen) wel later doe je daar nog wat mee.


Dat stuk kan je makkelijk breken , dus dan breek je alle pans af die leeg zijn en hou je die nog vol zijn over.


Als je dan meerdere pans hebt kan je ze naast elkaar in het openklappende doosje doen , zo kan je die kleuren toch nog gebruiken maar hoef je niet steeds het hele palette te bewaren.


het ziet er best wel vies uit , maar zo ziet het "nieuwe" palette eruit.
nog een paar foto's om het wat duidelijker te maken :




















ik hoop dat jullie het een beetje snappen & er wat aan hebben.
hebben jullie dit 'probleem' ook wel eens & wat doen jullie er dan mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten