Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

maandag 13 december 2010

WWW - white winter wonderland


 Onderweg naar huis begonnen de eerste sneeuwvlokjes alweer te dwarrelen.
Yes, dacht ik, als het sneeuwt krijg ik echt zo'n lekker, warm, winters gevoel.
Eenmaal thuis heb ik gelijk de camera gepakt en een poging gedaan wat shots te nemen  van de dwarrelende vlokjes en mijn kat Fay. Nou is dit niet helemaal perfect gelukt, omdat mijn kat het koud had.
Maar er zaten toch wel wat leuke foto's tussen die ik met jullie wil delen.


Na het fotograferen had ik het toch wel een beetje koud. Weer binnen heb ik mezelf getrakteerd op chocolademelk en Fay op een plakje worst. Hmm, lekker met de kaarsjes aan, en ondertussen verder werken aan deze blog.

xoxo !

2 opmerkingen:

  1. Love die Starbuck mok!
    Ik moet er nog steeds eentje kopen!
    xx
    Sabrina O.
    http://jardin-de-la-mode.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen