Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

zondag 2 januari 2011

NOTD #4.

Hallo !

Vandaag de vierde Nail Of The Day , met het lakje van Gosh in de kleur Miss Minty.
Een hele mooie mintgroene kleur.
Lees snel verder voor meer info & swatches.

Ik ga even het lijstje af :
-Merk : Gosh.
-Kleur : 597 Miss Minty , mintgroen.
-Prijs : 7,- maar ik kocht hem met de 1+1 gratis actie dus voor mij was hij 3,50.
-Inhoud :  8 milliliter.
-Waar te koop? : Bij het Kruidvat.
-Dekkend? : Met 2 laagjes.
-Blijft hij lang zitten? : Gaat wel , 2/3 dagen.
-Shimmer/Glitter? : Nee.
Mat effect/iets anders speciaals? : Nee verder niets speciaals , alleen een hele mooie kleur.

Ik vind het echt een super mooie lak en ik wou hem al een tijdje maar steeds had ik geen geld of vond ik hem toch wat duur.
Maar toen het 1+1 gratis was heb ik hem toch gekocht want 7 euro voor 2 lakjes kan wel.
Het tweede lakje dat ik kocht was in de kleur "Ocean" , binnenkort komt daar ook wel een NOTD van.
Hier de swatch :
hier had ik hem al 2 dagen op dus vandaar dat hij niet meer super is.

Hebben jullie deze ook of de andere uit de wintercollectie "Miss Mole"?
xoxo , Lisa.

2 opmerkingen: