Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

zaterdag 1 januari 2011

H&M wishlist!

Hello Ladies!
Zoals jullie misschien al wel gezien hebben, is de nieuwe collectie alweer verkrijgbaar!
En ik heb al wat favoriete items er tussen zitten die ik op m'n wishlist heb gezet.

Deze koraal kleurige slippertjes vind ik zo schattig!
Ik wil ze graag in deze kleur en in het zwart.
€4,95


















Deze top vind ik er echt stoer uitzien!
Ik vind de camel kleur ook leuk (ik heb het idee dat camel echt de kleur van 2011 word ;) )
Deze top kun je gewoon lekker basic dragen op een shortje, of op een skinny jeans. Ik zou hem graag in het wit en in camel willen hebben.
€9,95







Ik houd ervan om vestjes te dragen, met iets eronder.
Dit vestje is daar heel geschikt voor.
Ik twijfel een beetje tussen licht blauw of zwart ...
€9,95
















Lovelovelove!
€14,95














Ik ben eigenlijk niet echt van de jurkjes. Maar dit jurkje vind ik wel wat hebben, omdat het net lijkt of je een high waist skirt (klik!) draagt.

€19,95






Ik ben al ontzettend lang opzoek naar een smal leren riempje. Dus deze ga ik zeker kopen ;D.
€7,95
















Ik heb eigenlijk nooit echt veel riemen gehad. Het is pas afgelopen jaar dat ik echt riempjes kocht/droeg. En soms maakt het je outfit echt af! Dus ik denk dat ik mijn riemen collectie dit jaar maar eens uitbreiden.
€12,95




Ik heb al best veel tassen, maar ik blijf naar tassen kijken, en ik blijf ze ook maar kopen. Deze tas vind ik ook ontzettend leuk! Gewoon om mee te nemen naar het strand, of als je een kort dagje hebt op school.
€24,95














Deze ketting vind ik zo cute!
€4,95















Dit was mijn wishlist! 
Hebben jullie nog dingen op jullie wishlist staan? Zoja, ik ben benieuwd! :D

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten