Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

maandag 24 januari 2011

Ooglook.

Hee ,
Na een lange pauze zijn we weer actief op onze blog en daarom natuurlijk ook weer berichten van mij.
Laatst zag ik op een blog een tip voor een youtube look die makkelijk na te maken was , ik heb eigenlijk nooit geprobeerd om een look van youtube na te maken omdat ik niet zo heel handig met oogschaduw ben en ook niet veel (en goeie) oogschaduw heb.
Maar ik dacht laat ik het eens proberen en ik vind het nog aardig goed gelukt al zeg ik het zelf.
Ik heb gewoon mijn eigen (goedkope) producten gebruikt en daarmee de look na gemaakt.
Lees snel verder voor het filmpje en de gebruikte producten ....




dit is het filmpje van de look , het meisje zit wel een beetje ordinair kauwgom te kauwen maar ze legt het wel makkelijk uit , haha.


gebruikte producten :

 gezicht  :
 gewoon normale foundation en concealer (eigen keuze).


lippen :
Yves Rocher Lipstick "Beige Austral".
L'oréal Glam Shine Lipgloss "Sand Crystal".


ogen :
( ♥ roze concealer als basis) 
Beauty UK Bronzing Palette - witte kleur rechtsboven 
 Beauty UK Bronzing Palette - de kleur onder de witte
Nep Mac Palette - onderste rij de derde (als highliter)
Essence Color and Shine - "02 Stage Beauty"
♥ Beauty UK Bronzing Palette - onderste kleur
Essence Eyeshadow - "04 Black Goddes"
Essence (LE) Gelliner - "01 Vintage Style"
Yves Rocher - "Lash Plumping Mascara"


En dat is wat ik gebruikt heb , denk jij ook altijd bij youtube filmpjes : "Ach , dat lukt me toch nooit." 
Dan zou je deze eens kunnen proberen want hij is echt niet moeilijk en hoeft ook niet precies hetzelfde te zijn als op het filmpje dat is die van mij ook niet.
De kleuren zijn wel makkelijke kleuren want bruin-zwart tinten hebben de meeste mensen wel in huis dus dan kan je het daar gewoon mee proberen.
De look is denk ik een beetje overdreven voor naar school maar naar een feestje is ie wel heel leuk.


Wat vinden jullie van de look , goed gelukt?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten