Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

maandag 28 februari 2011

iPod Hoesje.

Hee !

Ik ben weer terug van vakantie & het was super leuk !
Vandaag een artikel over iets anders dan beauty namelijk over mijn iPod hoesje/cover.
Als je wil weten hoe hij er verder uitziet en waar hij vandaan komt lees dan snel verder !
Het is een soort cover die alleen over de achterkant geklikt zit , aan de voorkant zit geen bescherming en je ziet verder ook niets.
Met kleine steentjes erop , je had hem ook in het roze.
Ik heb zelf een iPod touch 3e generatie maar je hebt hem ook voor de iPod touch 2e + 4e generatie & iPhone 3G , 3GS & 4G.

Ik heb heb hem hier besteld , de levering was heel snel de volgende dag had ik hem al in huis zoals ook op de site staat vermeld trouwens ; "Voor 17:00 uur besteld morgen in huis."
Wat alleen jammer was , was dat ik het verkeerde hoesje had binnengekregen eentje voor de Blackberry Curve. Ik heb die toen teruggestuurd en na een paar dagen kreeg ik als nog deze binnen het zal dus waarschijnlijk een eenmalig foutje geweest zijn.
 Het hoesje kost 12,99 .

Ik ben er heel blij mee en ik vind hem ook heel mooi.
Door de openingen kun je wel gewoon bij de knopjes dus dat is wel mooi.
Wat wel jammer is , is dat er tussen de steentjes snel haartjes en pluisjes blijven zitten maar dat valt niet heel erg op.
Als je van dichtbij kijkt zie je het wel kijk maar naar deze foto (je kan ze er natuurlijk ook weer uithalen alleen je krijgt ze wel weer terug.) :

Op de site vind je ook hele leuke andere hoesjes en heb je nou een iPhone of BB kies je boven aan gewoon "Smartphone Compleet".
Dit kan je ook doen voor Tabs & Laptops.

Hieronder nog een paar foto's :




Hebben jullie ook een leuke site met hoesjes ? Laat het weten !
En wat vinden jullie van deze ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten