Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

maandag 7 maart 2011

Oriflame Christmas Palette.

Een paar weken geleden heb ik van mijn moeder een palette van Oriflame gekregen met daarin blush , oogschaduw en lipgloss. 
Ik kende dit merk zelf niet maar ik heb even gegoogled en het is een Zweeds merk , over de prijzen kan ik weinig vinden maar het zal niet overdreven duur zijn.
klik snel verder voor meer foto's en info !
Het is een heel mooi palette het is van rood lak"leer" en onderaan heeft het een magneetsluiting met daarop het logo van Oriflame.
Het palette heeft 3 blush kleuren , 3 lipglosses , 13 oogschaduw kleuren & 3 mini kwastjes.

swatches van de blushes :
De derde kleur vind ik een beetje een rare blush kleur een beetje gelig maar de andere twee kleuren vind ik wel heel mooi alle 3 zijn ze mat en ze zijn best goed gepigmenteerd.

lipgloss swatches :
Dat zijn alle drie mooie gepigmenteerde kleuren.

En dan nu de oogschaduw :
de pigmentatie van de lichtere kleuren is wat minder maar de rest is super !
Sommige kleuren hebben wat shimmer maar de meeste zijn gewoon mat.

Binnenkort komen er nog wel look(s) met dit palette !
Kennen jullie Oriflame & wat vinden jullie van het palette?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten