Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

dinsdag 5 oktober 2010

OOTD - 1#

Hallo diva's !
Afgelopen weekend heb ik lekker geshopt in Arnhem en in mijn eigen woonplaats.
Er komt nog een haul van wat ik heb gekocht, maar eerst een OOTD van een aantal kleren die ik nieuw heb.
Ik heb op de foto een mintgroen blousje aan met vogeltjes erop (H&M 14.95,-) daar over heen een zwart mouwloos vestje (H&M 14.95) een witte broek die ik al had (V&D 3,- hihi) en onder het blousje draag ik een lichtroze t-shirt met driekwart mouwen (H&M 9,-) Het vestje en het blousje heb ik nieuw net zoals de laarzen die ik draag. De laarzen die ik aan heb zijn van leer en grijs van kleur en heb ik gekocht bij Ziegns voor 84.95,- . Op mijn vestje draag ik een Pink Ribbon lintje omdat Oktober natuurlijk Pink Ribbon maand is. Dit lintje heb ik bij de Ici Paris gekregen en draag ik ook op mijn jas.

1 opmerking: