Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

donderdag 7 oktober 2010

Therme Beautycase.

Hooi ! ,
Ik heb laatst een cadeautje van mijn oma gekregen wat ik graag aan jullie wil laten zien.
Het is een roze koffertje / beautycase en hij is heel groot met vakjes in de binnenkant , dus je kan hem ook makkelijk mee nemen op vakantie voor make-up en/of verzorgingsspullen. Hij is van het merk Therme waar Louise laatst ook al over schreef , de beautycase kostte 13.95 bij Kruidvat ik weet niet of hij nog te koop is.
Ik dacht dat er allemaal samples in zaten maar dat was niet zo , er zaten gewoon full-size producten in wat er allemaal in zat ;
- 3 minutes energy mask
- zen white lotus shower satin
- lomi lomi shower satin
- lomi lomi body melt
- 2.50 korting op de volgende aankoop van Therme ( bij besteding van min. 10 euro).
De producten ruiken allemaal super lekker & als ik ze uitgebreid getest heb zal ik ze apart reviewen.
xxxxxxxx.
de beautycase.


de inhoud.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten