Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

zaterdag 6 november 2010

NOTD - #1

Heee !

Dit is onze eerste nail of the day maar er zullen er wel meer volgen.
Deze nagellak heb ik gekocht toen ik in Turkije was een week geleden , hij kostte maar 1 euro dus ik verwachtte er niet zo veel van maar het is toch wel een hele fijne nagellak.
Hij is heel dekkend 1 laagje was genoeg toch heb ik er twee gedaan , het kwastje smeert fijn & hij droogt redelijk snel. Hij is van het merk "Madonna" en het is kleur 35 , hij bleef ook nog best wel goed zitten.
Het is een paarse kleur zonder shimmer of glitter er in , of hij ook in Nederland te koop is weet ik niet maar daar heb ik hem in een soort apotheek / drogist gekocht voor dus maar 1 euro dat was dus heel goedkoop.

Ik heb vandaag ook drie nieuwe dingen gekocht 2 nagellakjes & een lipgloss ; die twee nagellakjes heb ik nu in combinatie op en het ziet er wel mooi uit daar zou ik wel een foto van maken en dan komt daar binnnenkort ook wel een Nail Of The Day van.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, lisa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten