Je kunt ons ook volgen op ons YouTube kanaal!

Search !

zondag 19 december 2010

favo parfum.

Heee !
Het heeft weer gesneeuwd dus ik heb mooi alvast wat foto's kunnen maken voor een paar artikelen.
Vandaag ga ik jullie laten zien wat mijn favoriete parfums zijn.
De meeste zijn wel budgetproof , in ieder geval niet super duur geen chanelprijzen , maar ze rijken wel heel lekker in dit artikel zet ik mijn favorieten voor jullie op een rijtje ,
dus lees snel verder !



Ze staan niet in volgorde van lekkerst ofzo , maar gewoon die ik heel lekker vind en ook vaak gebruik.

Als eerst , Jil Sander - Style  ,
deze heb ik heel lang iedere dag opgehad maar nu is hij helaas leeg.
het is een hele frisse geur en wel meer een zomergeurtje maar eigenlijk draag ik zomergeurtjes ook wel gewoon in de winter, haha.
ik heb of nou ja had een flesje van 30 ml omdat hij best wel duur is , je hebt ook Style Soft die ruikt wat minder sterk ook heel lekker van een van deze twee ga ik sowieso nog een keer een nieuw flesje kopen.
deze kan je bij de parfumerie krijgen , de gewone is 42 euro voor 30 ml & soft is 38 euro.
dus nog wel prijzig maar vaak zijn er wel aanbiedingen.


Dan Thierry Mugler-Alien , deze heeft mijn moeder gekregen maar ze vond hem niet lekker dus nu heb ik hem en ik vind hem echt super !
hele aparte geur moeilijk te beschrijven.
ik heb een soort van olie dus geen spray maar olie maar het blijft wel lang hangen , het is een hele grote fles met een grote opening waar de olie dan uit kan er zit 125 ml in dus daar kan ik nog wel even mee vooruit , de prijs is moeilijk te vinden op internet als ik hem weet zet ik het erbij.
je hebt er ook gewoon parfum van of die het zelfde ruikt weet ik niet , maar deze is in ieder geval heel lekker !
Dan Harajuku Lovers - Love uit de Sunshine Cuties collectie.

Deze vind ook heel lekker , echt een bloemen geurtje die uit de normale collectie vind ik ook lekker maar deze is iets anders , iets lekkerder.
Weinig over te zeggen verder het flesje is natuurlijk superschattig al zit er maar weinig in namelijk maar 10 ml , dus je betaalt ook veel voor de leuke verpakking.
ze kosten 20 euro , maar bij de DA kosten ze maar 10 euro dus als je er een wil zou je daar eens moeten kijken!




















En als laatst Replay- for her! 
Heel lekker geurtje , beetje kruidig ( ja , ik heb best wel een brede smaak qua parfum).
Niet heel duur volgens mij heb ik voor die van mij iets van 20 euro betaalt voor 40 ml.
Maar je hebt ze ook in kleinere maten & deze zit ook vaak in van die pakketjes met douchegel en bodylotion erbij in.
Deze kan je in de parfumerie krijgen maar ook gewoon bij de etos (waarschijnlijk is hij daar goedkoper).






Nou dit waren mijn favoriete parfums , welke zijn dat bij jullie?
En ik heb geprobeerd de foto's wat scherper te krijgen valt jullie dat op?
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten